21/8

Igår började skolan. Hade ingen lust att gå dit för det känns ännu som sommarlov. Men vi gick det och det tog väl en halv timme sen slöt vi. Men jag, Matilda, Michaela och Henric gick till matsalen och satte oss. Det var kul och se alla nya ettor. Fast dom såg så rädda ut när alla tvåor och treor kom. Hehe. Jag och Henric drog in på stan. Han köpte lite kläder och jag köpte lite block. Sen på kvällen var det ridlektion, det var mammas tur och rida. Och det gick jätte bra. Har aldrig sett min häst så lugn! Men skönt att han mår bra nu och att man kan ta det lugnt. :) Och Nilla som äger stallet sprang runt där och var nervös för det kom flera st som skulle kolla på deras gårdshus och stall plats som står tomt nu. Så om det finns någon som har en häst och vill ha ett bra, fint och litet boende så hör av er!
Idag var vi ute vid snäck med alla som går teknik. Jag trodde att det skulle bli skit tråkigt, men det blev roligt. Vi började med att bygga sandslott. Det var rätt trist. För det var typ bara jag och en till som byggde och vi var sju personer i vårat lag. Men men! Och ingen såg vad vårat föreställde! :( Bara för vi gjorde en gammal data från 90-talet till en som var vänsterhänt! Haha. Det tog max en timme, sen gick jag Matilda och MIchaela till poolen som var öppen. Vi badade och solade en massa. Så har nog fått lite färg. :) Vi var typ tio st som stannade väldigt länge. Alla drog typ efter dom hade ätit. Men vi stannade till halv två, för att det var så skönt att bara lligga där och slappa. Det kändes verkligen inte som en skol dag utan typ sista skoldagen innan lovet,. För att det var så fint väder. Riktigt härligt var de. Haha när jag kom hem så somna jag på soffan. Det tar att vara ute i solen ett par timmar. Hehe.
Imorn så ska jag vara med bästisen Stoffe! :) Ska blir kul. Vi ska typ gå och se Harry Potter. Får äntligen se den! :)
Ska bli kul och träffa honom, har saknat honom. Men nu ska jag nog gå och ta en dusch.

Sköt om er! :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0