E.V.M.G

Igår fyllde jag år fick en massa fint och idag var släkten här och fick en massa. =) Och min syster hade gjort världens finaste tårta. Kan lägga upp bild imorn.
 Har inte så mkt att skriva tänkte bara lätta lite på hjärtat.

Jag vet inte hur du känner längre, men jag gillar dig väldigt mycket. Förlåt för att jag tjatar hela tiden men jag saknar bara dig Och vet varför vi inte kan träffas, det är inte meningen att jag ska vara en tjat kärring. Ibalnd undrar jag om du inte tycket om mig på det sättet. Jag vill prata med dig men jag vågar jag inte för då kommer du tro att jag är helt dum i huvudet. Om du inte vill längre så snälla säg till. Jag orkar inte att gå runt och oroa mig för alaa frågor jag ställer mig själv... Jag tycker om dig grymt mycket!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0