Mys

Sitter just i mitt rum och har tänt lite ljus. Mysigt! Har även tagit en lång skön dusch. Så skönt att bara få bry sig om sig själv ibland. Sånt behövs lite då och då.  Har packat ner lite saker tills imorn. Typ plånbok,mobil, headset och sånt. Åker till Stockholm med bästa Michaela imorn! Fick det i present av henne när jag fyllde år. Tack! :)
Ska bli skönt att komma över iallafall en dag. Bättre än inget! ;)

Torsdag börjar skolan igen. Både roligt och tråkigt! Skönt att vi börjar vid tio, då får man sova lite. Thihi. Som sagt i morgon åker jag till Stockholm över dagen och sen på onsdag tänkte jag nästan fråga Fredrika om hon har tid och träffas och hitta på något. :)

Men ska kolla runt nu på lite bloggar och äta lite choklad! :)

Sköt om er !

// Vic




Stockholm !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hon vill ;)

2009-08-17 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0