Man tror man vet

Varför är det alltid så att man tror att man känner en person, fast egentligen så vet man att man inte känner den ?! Jag vet att det där låter väldigt konstig, men tror att dom som känner igen sig fattar. Man lär sig känna en person och då är den så glad och trevlig, och säger si och så. Och det är ju klart som fan att man tror på det om den säger det flera gånger! Men den personen kan bli helt annulunda på bara ett per dagar. Jag förstår inte de. Visst det är väl bara för jag är en sån som bryr mig och så om folk och det spelar ingen roll hur bra eller dåligt jag känner den. Men jag skiter fan inte i den bara så där! Så om ni blir kompis eller något annat med någon som du inte kännt sen innan, så se upp! Ta det lugnt berätta  inte allt för den även hur bra det än känns!

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0