One day in the big city!

Går var jag och Michaela i Sthlm och shopade lite. Najs! Handlade en hel del så ny behöver jag inte handla förens nästa gång jag åker upp. När nu det blir. Haha! Det var skönt att komma iväg från ön en dag. Vi åkte upp på morgonen och då fick vi inga bra platser men men. Det var flera st man kände igen på båten lite jobbigt faktiskt! Haha. Sen så när vi kom till Sthlm så gick vi och åt. Sen började våra shopping dag. Vi började på Björn Borg. Himla fina affär! Köpte lite underkläder och så. Haha du och jag är knäppa Micha! ;) Grr. Sedan bar det av till Gina Tricot. HU fy fan säger jag bara! Låg kläder slängda hit och dit. Så gör man inte med kläder, inte i en affär iallafall. Och värsta dryga personalen! Hu. Men hittade en kofta och en tröja där.
Vi drog vidare till Gul och Blå. Säger bara ÄLSKAR DEN AFFÄREN! Så fint och man såg alla snygga kläder och världens trevligaste och snällaste personal! Båda prövade jeans och vi fick all hjälp man kan önska sig av den snälla tjejen som jobbade där. Vi pratade väldigt med hon som jobbade där och hon frågade vart vi kom ifrån och så. Sen kom chefen och han var jätte trevlig sen sa hon att dom två kommer från gotland! Och dirket så sa han: dom ska ha 30% rabatt. De ni! Så vi blev väldigt chockade men väldigt glada. Hon sa att han gillade när det kommer turister så. Haha!
Sen under dagen träffade vi Bella och Oda som ska börja på två olika skolar i Sthlm. Sen så träffade vi någon söt liten tjej som MIchaela kände. Himla trevligt!
Dagen gick i lagom tempo. Vi stressade inte och tiden gick inte all för fort. Kul hade vi verkligen! Vi är byfåne nr 1 och byfåne nr 2! Haha.
När vi satt och väntade på båten hem träffade vi en gammal kompis till mig som heter Martin. Så vi satt och prata lite med honom och hans vän. Sen sprang vi på båten, och då menar jag sprang! Vi ville ha en soffa, och det fick vi. :)
Det gungade på vägen hem men det var bara roligt, (tyckte jag iallafall;) ).
Så det var lite av det som hände igår.
Hoppas att ni hade en bra dag igår!


Här kommer lite bilder på det jag köpte:

Två Peak tröjor från Stadium
Två Peak tröjor från Stadium


En tröja och en koft från Gina Tricot


Jeans från Gul och Blå


Skor från Björn Borg

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan va grymt kul de var:D TAck så jätte mycket, måste vi göra om snart igen:D <3<3<3

2009-08-19 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0