Sk8 boy

Idag så gick jag upp vid sju för att åka ut till stallet och ge hästarna morgon hö. Sen så gick jag och la mig igen när jag kom hem. Så jag sov ända tills halv tolv!!! Herre min gud! Brukar inte sova så länge. Men det var skönt iallafall. Sen så träffade jag Fredrika på stan. Vi tog en fika på Märtas! Mums! Vi är nog stammisar där! Haha. Fast nu var det ett tag sen vi var där. Det får de bli ändring på. Köpte lite fler block till skolan. Hu vad tråkigt det är lägga pengar på skolsaker! Lägger upp bilder imorn. Måste ha den andra datan för att ladda upp bilder. Lite jobbigt.
Det var ritkigt sommar väder idag tyckte jag! Underbart! :)

Ikväll så har jag och mamma varit och kört häst. Kommer bild på det med. Det är första gången någon får se hur jag ser ut när jag kör! Haha. Ser helt sjuk ut ju. Har sjukt fula glasögon på mig, bara för att inte få in grus i ögonen när man travar.

I morgon så ska jag:

-Plugga (måste)
-stallet
-träna! :)

Imorn ska jag pröva syrrans nya pass. Det ska bli roligt. Men kommer nog vara helt död tror jag. Har inte tränat klokt på hela sommaren. Men det ska nog gå bra. Ska bli skönt att alla sporter kommer i gång igen! :)

Sitter och lyssnar på sk8 boy med Cascada. Hon är faktiskt väldigt bra! :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0