Soligt värre!

Idag så var vi lediga. Dom ställde in våra lektioner! Härligt. Tack! :)
Så vi halv tolv så gick jag till säve för att möta upp Micha.. Haha vad konsigt det var att vara på säve! Väldigt stor skillnad på mellan söder och norr verkligen! Men nästa måndag så ska jag ha en lektion där. Tur så har Matilda samma, så då behöver man inte vara rädd för att gå vilse och så!
Jag och Micha drog in på stan. Hon köpte lite skol grejer. Sen köpte vi mat och tog med det till kilnten, (det som ligger precis över domkyrkan). Där satte vi och hade picknik och pratade. Väldigt mysigt. :)
Sen så drog vi ner till hennes morbrors affär och pratade med honom och hennes mormor. Trevligt trevligt. :)
Sen begav vi oss till öster igen. Vad mycket små ungar det var där. Hu.. En massa fjortisar.
Då kom jag på att min systerdotter fyller år imorn. Så då gick vi in till OBS, eller coop forum eller vad det nu heter. Dom byter namn hela tiden! Hittat två ritblock till henne och två nalle puh filmer. Hoppas hon kommer tycka om de! :)
Skulle egentligen träna ikväll, men det kommer inte bli det bara för jag och mamma kolla på fel tid. Men äsch ska ju kanske springa blodomloppet på onsdag så det gör inte så mycket. Eller springa och springa, det är att ta i. Jag ska gå, och kanske springa lite då och då. Men bättre än ingenting ju!

Ska ner och äta nu sen ska jag till min älsklings Oliver! :) <3


Utsikt över Visby innerstad


Gotland är väldigt vackert på sommaren. Man glömmer bort hur vackert det egentligen är när man bor här.

// Vic

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej hej! Självklart! Jag hör av mig lite när jag får tiden så kan vi bestämma lite :)

2009-08-24 @ 18:22:01
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Vic

Tack så mycket! :)

2009-08-24 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0