Spotify!

Har fått spotify på den bärbara datan nu. Väldigt skönt!! :) Imorn så vill jag gymma men har ingen att gymma med. Så om det är någon som läser det här och vill gymma med mig imorn så säg till!!
Annars får jag ut och springa eller gymma hemma. Det löser sig. Och så ska jag nog antingen köra häst eller rida. Vi får se. Sen blir det väl att räkna en massa matte också. Så jag får det hur världen. Det skulle ha varit väldigt skönt!
På måndag är vi lediga. Så vet inte riktigt vad jag ska göra. Eftersom typ alla andra går ju i skolan. :( Men det löser sig det med. Som en viss man har lärt mig en gång ! ;) Haha.

Skrev i förra inlägget att jag skulle se gröna milen. Ja det blev ju då inte så. Fastna framför datan istället. Haha så det kan gå!

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0