Long time

Har inte haft ork att skriva något här eftersom vi har jullov nu! Helt underbart må jag säga. Så här lugnt och skönt har jag inte haft på nästan hela hösten! Och jag använder inte min mobiler heller det är ju så himla underbart!!! :D Så ni som vet att ni använder eran mobil mycket, lägg ifrån den och koppla av. Hundra gånger skönare än att ha mobilen vid sig hela hela tiden ! :) Nej ska sova nu. Ska jobba imorn börjar vid fem så måste gå upp vid halv fyra! Hu säger jag bara.

Ha det bra!

// Vic


Kommentarer
Postat av: Micha

hallu! :) Saknar dina blogginlägg, är inne och kollar varje dag! MEn kommer aldrig upp något :( Vad har hänt? Du var ju en av dem som fick mig att börja blogga! :) Kom igen nu och upp på hästen igen! ;) pussar <3

2010-01-22 @ 09:09:20
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0