Jesus don't love me

Var är solen någon stans?! Det är sommar ju, då ska det vara skinade sol! Men nej då spö regnar det istället. Visst det är mysigt det med, men tycker det kan vara sol i två veckor till och sen kan det få regna hur mycket det vill.. Eftersom jag börjar jobba om två veckor och då gör det verkligen inget att det regnar! Ego, ja visst!

Vet inte riktigt vad jag har gjort dom senaste veckorna.. Hmm. Jo just det, jag och mamma har fixat lekstugan till min systerdotter. Den blev grymt mysig! :) Kan ladda upp bildern senare eller något. Sen så har jag faktiskt hunnit med att vara på stranden tre gånger! Det är i allafall något. Och det är något konstigt med mig för så här brun som jag har blivit när det var fint väder, så brun har jag aldrig varit ihela mitt liv! Konstigt ja vet, men väldigt underbart!!
 
See ya

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0