If I only had time

Oj nu har jag verkligen, verkligen inte skrivit. Förlåt!!! (tror ändån att det är ingen som läser den här bloggen så ;) )
Har verken haft tid eller ork. Visst tid har jag haft med dock inte ork!;) hihi.
Som sagt är det sommarlov nu. SKÖNT! Fast det känns inte som lov tycker jag. :s Det kan ju bero på vädret, att det har varit så dåligt. Men det var bra väder igår och i tisdags! :) Då var det verkligen sommar väder. Så då passade jag på att sola lite och gå till underbara glassbaren med Fredrika! :) Det var mumsigt!
Och igår så gick jag och mamma på stan. Det var riktigt mysigt. Skönt att bara få umgås med henne. Det blir ju aldrig av längre så. :( Vi fikade och gick runt där bland alla dumma turiser som kommit. Blä på dom! ;) Tycker inte om dom :) hihi. Men iallafall så hitta jag en massa snyggt på stan! :)
Jag köpte:

- 2 shorts
- 1 skjort/klänning
- 2 tunika
- 1 linne

Så nu behöver jag då inte handla kläder på ett tag! Skönt säger jag! Börjar tycka sånt är väldigt tråkigt :S Visst det är ju bara bra för min ekonomi, att jag inte tycker om att handla kläder!
Sen så passade jag på att åka in och köpa två par skor idag efter jobbet. Haha nu tänker nu men gud vad mäniskan handlar! Men man måste väl få skämma bort sig någon gång eller? ;)
Och just det! Jag har köpt en jätte grym grimma till Oliver (min häst), den är rosa! ;) Så himla grym!! :)

Och det här med sommarjobb. Det har fixat sig för min del. Jag får jobba med mamma i 4 veckor, om fyra veckor. Så lite lov blir det för min del! :) Fast jag kanske får hoppa in lite då och då, men det är bara bra tycker jag! Pengar behövs alltid. ;)

Imorn är det midsommar! (tråkigt värre!) Fattar inte varför man firar det men jaja. Ska hem till men faster och äta, sen ska jag träffa min sötnos och vara med honom. Myspys! :)

Ni får ha en trevlig midsommar allehopen! :)

// Vic


-Youre poison running through my veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0