19/5

Oj nu har jag inte skrivit på ungefär en vecka. Men tiden har gått så väldigt fort känner jag. Förra veckan så hade jag ju då två np ett i engelska och ett i matte, som jag skrev i förra inlägget. Fick reda på vad jag fick på matten idag ! Jag hade 14 poäng på del 1 så jag är väldig nöjd. Så nu behöver jag bara 5 poäng på del 2 som vi gjorde idag, för att få godkänt. Men det klara jag. =) Men det roliga och det jag blev mest stolt över var att jag hade MVG kvalité på den andra uppgiften i del 1. Så himla stolt över mig själv! =) Gå från IG till MVG. Så jälva stolt om jag får säga det själv ! =)
Sen så hade jag betyg samtal på idrotten. Och där låg jag på vg/mvg. Mest vg men jag kan få mvg om jag gör lite till. Så nu ska jag satsa hårt! Yeah!
I fredag så var jag med Micha,Bella och Malin. Det var riktigt roligt! =) Var vid bowlingen och träffade lite folk. Hände lite äckliga saker där men inget jag orkar skriva om. Så om ni är jätte nyfikna så får ni skriva och fråga vad som hände. Hehe.
I lördags var jag och min familj ute vid min faster i eskelhem och där var min kusin och hennes familj från täby. Roligt att träffa dom! =)
Var riktigt roligt att se hur stor Meja (min kusins barn), har blivit. Riktigt söt var hon. =) Jag kan lägga upp bilder en annan gång. Vi var där och grillade och hade riktigt trevligt. Och så fick jag åka med när min kusin övningskörde. Det var roligt! =)
Jag gick övingskörningskursen igår med mamma,pappa och min äldsta syster Carolina.  Var lite små drygt i början men sen rann tiden iväg och det blev rätt skoj till slut. Så nu ska jag bara vänta tills jag får en lapp där det står att jag få köra! Weei. Längtar!!!!

Nu är det inte alls länge kvar tills det är sommarlov!!!! =D=D=D

Men nu ska jag gå och vara lite social på msn mot en väldigt söt och snäll person! =) =)


Sköt om er!

// Vic

Kommentarer
Postat av: Micha

Hoppas du får lappen snart, så man får åka med i bilen och ser hur du kör;) Jag hoppas den där söta och snälla personen var jag på msn, men antar de var en annan sötis;) <3

2009-05-20 @ 10:49:12
Postat av: Vic

Jo jag med :) du kommer inte våga att åka med mig! ;) Eftersom jag kommer köra i 10km/h :) Hihi. Klart det var du! ;) <3

2009-05-21 @ 11:03:04
Postat av: Micha

klart jag kommer våga:) åhh va du är gullig och underbar:D <3

2009-05-23 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0