Dansa natten lång !

Igår efter skolan så träffade jag min kära vän Fredrika! =) Vi skulle hitta ett par skor som jag kunde ha på kvällen. Jag trodde inte att jag skulle hitta ett enda snygg hög klackade skor som jag kunde ha, (eftersom jag ha så små skor :( ). Men vi gick in på Din Sko, och där så hittade jag ett par snygga och dom satt bra! Så det var jätte bra. =) Sen så gick jag och hon och fikade på Märtas så klart! ;)

På kvällen så var jag på sävefesten. Men innan festen så var jag taggad till noll! Men jag och Micha gick ner dit. Det var roligt när vi väl var där nere. Träffade väldigt mycket folk och dansade tills det stängde! När vi skulle hämta ut våra jackor så träffade jag en av mina bästa killkompisar. Var så roligt att se han och få prata med han! =) För det var länge sen jag träffade honom. =(
Efter hamnplan gick vi till max och åt glass. Det var gott! =) Sen orkade vi inte gå hem eftersom båda hade så grymt ont ifötterna! Och har även skit ont idag! Så vi ringde en taxi och åkte hemåt. =)
Kvällen blev lyckad iallafall! Tack gumman<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket, var grymt skoj att vi gjorde:D¨Älskar dig för alltid vi:D <3

2009-05-23 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0