Himmelriket!

Igår så var det den bästa dagen i mitt liv kan jag tala om! Kan tyvärr inte säga varför.
Men var vid ögonmottagningen och gjorde ögonbottensfotografering. Lite små läskigt när man fick dropparna, för det sved väldigt mycket. Men efter tio min blev det roligt för då började jag se suddigt, (pga dropparna jag fick), och så blev min pupiller väldigt stora. =P Såg ut som att jag hade tagit droger. Haha!
Och i måndags lämnade jag in min mobil på lagning för det blev helt knäpp när jag stängde av det i helgen. :s
Matte prov i morn och ett gammalt om prov på tisdag. Och jag ska fan klara det!
Snart sommarlov helt underbart! Längtar verkligen!

Lilla tjejen ta reda på fakta innan du börjar bråka runt en massa!!



En tanke på dig får mig att lee igen <3

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0