Jo fo satan

Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag har varit väldigt lat för jag har inte orkat skriva haha. Har inte hänt så överdrivet mycket den här veckan. Gjorde klart engelska nationella speaking. Riktigt jäkla skönt att ha alla engelska np klara! =) Idag var första matte np. Det gick bra kändes det som. =) Fast när det känns bra så går det skit för mig. Haha. Men sånt är livet. Nu är det typ inte alls mycket plugg. Lite matte, (eller mycket matte för min del! ;) ), sen ska jag bara ta och skriva klart om min svenska bok. Härliga tider! (undra vem som brukar säga s! ;) hihi )
Idag efter matte np så gick jag och matilda till natilus eller vad det nu heter, och gymmade. Vi var inte taggade för fem öre!!! =D Men när vi väl tränade så gick tiden fort. Vilket var väldigt bra. Efter vi hade duschat och så, bestämde vi oss för att gå och äta på donken. Visst låter det bra att gå dit när man har tränat! ;) Vi tog en massa nyttiga saker istället. Som morötter. Mums! För vi tyckte det var så ovärt att gå och äta äckel päckel soppa i skolan. Men när vi satt och åt på donken, kom två killar som också hade gymmat när vi hade gymmat. Så vi var inte ensamma att gå till donken efter att ha tränat. ;)
Sen hade vi 45 min naturkunskap. Jag och Matilda hade himla skoj på den lektionen. Vi sjöng kano (eller vad det heter? ), och gjorde om en låt, skratta en massa! Skoj skoj. Dom i klassen fråga hela tiden det var med oss. Haha. Vi bara satt och skratt medans dom satt och plugga. Riktigt skoj! Till och men läraren skratta åt oss. Haha. När jag kom hem la jag mig i solen. Fick lite färg. Mumsigt! =) Naj orkar inte skriva mer nu. Eller jo! Jag var med Adam i lördags. Skoj skoj =) Han har tatuerat sig. Skit snyggt blev det. Jag är inte bara liten avis naj!! Och han kom på värsta bra tatueringen som jag ska göra om några år! Det kommer bli grymt! =) Tack för idéen! =)
Men ska försöka skriva imorn också.

Sköt om er!

xoxo Victoria    (Mohaha vad då härma gossipgirl? ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0