regn, regn och åter regn

Det regnar ännu. Nu har det typ regnat i tre dagar. Börjar sakna solen och värmen! Idag var det igentligen skola, men kände att jag inte skulle klara av att gå i skolan pga min rygg så jag stannade hemma. Jag hade sån tur att jag fick en tid idag hos "ryggknäckaren". Har inte ont i ryggen längre. Väldigt skönt! Fast nu har jag ont i huvudet istället. Hehe. Men det är bara för spänningen i ryggen har släppt. Men imorn blir det att pallra sig till skolan för då är det nationella i engelska A. Hu säger jag bara! 
 
Just nu sitter jag och kollar på tv men ska nog försöka plugga lite. Har mycket att plugga men vet inte vart jag ska börja.. Hmm.

Men ha det bra där ute!!

/Vic


Kommentarer
Postat av: Michaela

jag säger de samma, urs urs till regn:P Fast de är ändå lite mysigt när man hör regn dropparna mot fönstret:) Va bra att du äntligen tagit ditt förnuft till fånga och beställt tid!:) Lycka till på nationella imorgon:) puss

2009-05-06 @ 12:39:42
Postat av: Vic

jo sant :) haha japp det har jag:P har redan varit där också så:P puss

2009-05-06 @ 12:42:19
Postat av: Johanna

har du den här ist för på devote nu? :)

2009-05-06 @ 19:59:52
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Vic

ja det har jag :)

2009-05-06 @ 20:18:44
Postat av: Vic

ja det har jag :)

2009-05-06 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0