saknaden är stor

Ahh jag blir galen! Man bara går och väntar och väntar att den "rätte" ska dyka upp. Men va fan, kan inte du komma nu! Jag behöver den där speciella kärleken och vill kunna ge sån kärlek till något. Så snäll kom nu! Visst jag vet att det kommer när det kommer. Men ändån! =) Saknar att kunna få ligga i någon famn och känna att man är någons kärlek. Men visst det är bara och vänta. =)

Har så ont i huvudet, för jag hade cad och jag jobbade som en galning där. Och sen när jag slappna av så fick jag så ont i huvudet för att jag hade suttit och stirrat rak in i datan. Hihi. Så kan det gå!
Imorn är det äntligen fredag! Eller äntligen och äntligen, jag har bara varit i skolan idag och imorn blir det ju. Eftersom i måndags så är jag ledig som vanlig och sen i tisdags hade vi studiedag! =) I onsdags så hade jag så ont i ryggen så jag orkade inte gå i skolan. Så denna vecka har varit väldigt bra!
Hade betygsamtal på CADen ligger på ett starkt vg så det blir vg i slutändan! Super säger jag! =) Ska försöka satsa på MVG, när vi ska börja med CAD B. Kul för er att veta,eller inte.;) Haha.
Imorn efter skolan så drar jag och Michaela ut till Klinte! Yeah!
Ska ut till Bella. Det ska bli roligt.
Men måste sluta skriva nu , för jag ska åka ut till min lilla häst nu. Sköt om er!

/ Vic


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis till Vg betyget:) Yeah, imogon drar vi till Klinte:D puss

2009-05-07 @ 19:59:06
Postat av: Vic

Tack:) jo fo fan det gör vi! :) Vi ska till kuff eller vad det nu hette x)

2009-05-07 @ 20:20:09
Postat av: Anonym

haha joa en titt förbi i alal fall:P

2009-05-07 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0