14/11

Kom precis hem från stan med mamma. Vi har shopat en massa julklappar. Vet att det är tidigt men skönt att ha det gjort och så är det bättre att vara pank nu än runt jul då när det är en massa rea! Plus att jag drar till sthlm den 2 januari! :) Nu har jag bara typ sju st jag ska köpa till sen är jag klar! Är redan klar med fyra st tror jag det är. Ni kan förstå att jag inte tycker om att handla jukllappar va? Det är jätte svårt att komma på till så många. Plus att det är några st som ska ha dubbla packet eftersom dom fyller sent. Men men :)
Nu blir det att vila lite sen dra ut till oliver och fixa där sen blir det plugg eftersom jag har matte prov på måndag som jag så gärna vill klara!
Igår var jag ju och såg på hockey med min kusin, hennes pojkvän (fästman;)) och hennes pappa. Det var riktigt roligt ! Har saknat dig gumman! Träffade på lite kompis alltid lika trevligt ! :) Matchen var helt okej. Lite för mycket slagsmål. Slagsmål är roligt att se på när det är hockey men det var för mycket. Men annars så var matchen duglig.

Skriver kanske senare!

// Vic

Vet att jag är grymt jobbig, men.... Jag saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0