Äru dum ella?

Idag började vi 11.35 riktigt skönt må jag säga! Sov till halv elva. Visst är det länge men jag ska snart iväg och rida lektion och sen dansa och det tar på krafterna!
Ja just det. Haha. Jag såg på morgon vad det nu heter? på tv4. Tro nu inte att jag jämt ser på det, för det gör jag inte! Men iallafall det handlade om bloggare. Och då satt program ledaren där och klaga om att det är många bloggare som skriver fula saker och så vidare. Asså det är ju hur många bloggare som helst som lever sig in i en roll när dom skriver och inte är sig själva!! Det är inte många som är ärliga i blogg världen. Men så sitter liksom en 50-60 gammal tant där och klagar. Du kan ju bara vara tyst. Du behöver inte läsa bloggen/bloggarna om det är så!


Baby I don't wana be in your world anymore


// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0