Assådetärgrymtjobbigtattkommapånyrubrikhelatiden

Jag orkar inte ha det såhär längre. Jag vill lösa det här med dig men jag har inget att säga det är det som är problemet. Eller rättare sagt jag vet inte vad jag ska säga. Asså fan jävla helvete.. Jag orkar inte gå och ha det här inom mig. Nej nu blir jag förbanade och ledsen på samma gång, tårarna bara rinner för jag saknar dig så jävla mycket min andra halva! Jag saknar dig ! Har inte träffat dig på år och dar! Så fort vi försöker att skriva till varandra så blir det bara drygt och jag hatar det! Förlåt för allt jag gjort. Jag behöver dig! JAG ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: DIn andra hälf!

JAg orkar inte heller längre och jag behöver dig mer än aldrig just nu! fattar du inte hur jobbigt detta har varit, men jag föstår just nu hur jobbigt det varit för oss båda! JAg saknar ju dig grymt mycket också! behöver dig mer än aldrig, just nu! Är ju systar för alltid, älskar dig! <3<3<3<3<3

2009-11-14 @ 21:25:01
Postat av: Vic

jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3

2009-11-15 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0