Down down down

Kom hem för en liten stund sen från barndansen. Det var riktigt roligt idag! :) Dom blir bara duktigare och duktigare för varje gång. Det är härligt att se. :)
Jag vill ut i det fina vädret och typ hålla på i trädgården? :P Jag är lite udda jag vet. Men om man håller på i trädgården så får man motion, man får en fin trädgård och så får man ju friskluft! :)
Fast jag vill inte vara ute själv och mamma bakar så jag får väl ta och ringa till Paul och tvinga honom att han ska hjälpa mig. Hahaha jag är så snäll så!!
Jag vill skriva en massa men vet i fan vad jag ska skriva bara?
Jo nu vet jag!
Jag var hemma vid min andra familj igår kväll, riktigt roligt! Har saknat er<3 Efter typ en och en halv timme så gick jag och Michaela ut och gick. Det var riktigt skönt med vart var allt folk? Det var riktigt dött över allt och klockan var rätt mycket. Men sen börja det regna så vi börja gå hemåt. Haha och när vi gick typ vid Orionskolan så kollar jag bak och blir rädd! Haha. Det var en man som gick bakom oss som vi inte hade märkt. Haha. Han gick över till den andra sidan bara för vi blev så rädd väldigt snäll av honom! Hahahahaha. Ni var inte där så ni förstår nog inte. ;)
Nej nu ska jag inte sitta här heller. Måste fixa lite grejer!

Pusspuss

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

åhh gumman, vi saknat dig också!Var riktigt läskigt med den där gubben, men annars var det mycket mysigt och trevligt!:D <3

2009-11-21 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0