Grått och tråkigt

Vaknade i morse och ville verkligen inte gå upp, precis som alla andra mornar. Jag kände på mig att vi inte skulle ha någon cad. Och hade jag rätt? Japp! Hade fått ett mess av läraren där hon hade skrivit att hon var sjuk och lektionen var inställd. Yeppie så jag sov till halv elva det var skönt de! Sen var det religionen det var lite jobbigt för vi satt bara och lyssna i nästan en timme. Men sen var det idrott. Vi hade boll sport och det var vi inte så jätte taggade på att ha. Men det blev riktigt roligt faktiskt! Jag kom i ett bra lag alla fick vara med ocg spela. Super! Kondition det är inte min starka sida märkte jag. Haha. Jag hade ju ingen kondition alls! Men det är bara att börja träna igen och jag behöver börja träna för jag kan inte sov på nätterna för att jag är så understimulerad (staving?). Men nackdelen var att jag nästan stukade foten fick fotbollen på mig hela tiden och bandybollar lite här och där. Men det var nästan bra eftersom jag är bollrädd. Bra träning liksom. Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ut och gå men hundarna, sen ringa Micha, sen plugga och sen det bästa av allt åka och hälsa på min bebis!

Ha det bäst!

Pusspuss

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0