Högklint

Kom nyss hem från Högklint. Har varit ute och gått med syrran och hundarna. Det var riktigt skönt, för det var helt vindstilla där och vacker utsikt så klart! Vi hitta en del grottor som vi gick in i och vi klättra en massa. Och vi gick ner på stranden. Rambo gick för nära vattnet så han blev blöt men han tyckte det var skönt. Hehe han är rolig han. Sen skulle vi upp för berget igen det var riktigt jobbigt kan jag säga! Man kanske kan börja träna igen och få upp kondisen? ;) Men det var trevligt iallafall. :)

Och grattis till alla pappor där ute. Eftersom det är farsdag idag!


Fin utsikt :)


Syrran och Bille :)



Jag och Rambo :)


Jag skulle ta bild på dom när dom stod i en grotta, och jag stod i en brant jävla backe och Rambo drog ner mig precis när jag skulle ta kort. Då blir det såhär ;)


Bille vill sällan vara med bild :(

//Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0