I know you want me

Idag så fick vi tillbaka religionsprovet vi gjorde i tisdags. Vad nöjd men ändån inte. Jag fick VG det var duktigt gjort eftersom jag inte hade pluggat så mycket som jag egentligen skulle ha gjort. Men jag ville ha MVG för en gångs skull, eftersom jag vill ha MVG i kursen. Och det ska jag ha! Jag ska göra allt för att få det. Efter religionen så sa vi till att alla i klassen skulle stanna så vi äntligen kunde snacka om studenten! Tiden rinner ju bara iväg. Det gick bättre än väntat eftersom vi är 29 i klass och när man ska diskutera något det funkar liksom inte. Men föräldrarmöte snart så nu jävla ska vi sätta igång! Längtar till studenten!
Sen var det engelska. Vi ska spela upp en kommer inte ihåg vad den heter? men en teater iallafall. Det är inte lätt att dela ut roller eftersom vi är så många i klassen som jag skrev. Men vi lyckades till slut. Jag fick värsta stora rollen så undrar hur det kommer gå? För det första jag suger på engelska och för det andra mitt minne har blivit hur dåligt som helst! Men men..
Ska nog gå ner och plugga lite så man slipper plugga i helgen.

Tre veckor kvar! :)

Och rösta på min kusin som är med i Gotlands lucia! Kandidat nr 6 ska ni rösta på :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0