I'm the kind to sit up in his room

I fredags tog vi svinsprutan i skolan. Det gick bra sved bara lite men ingen farligt. På eftermiddagen så träffade jag Fredrika ! :D Det var riktigt mysigt och skoj! Sen drog jag på kalas till min faster som har fyllt år. Sen drog jag till södervärn. Där mötte jag upp Olivia och Micha. Vi satt och kolla på någon cup. Det var riktigt tråkigt om jag ska vara ärligt! Sen kom några kompisar till mig och Micha det var trevligt men jag blev dock äcklad! Ni som står mig när förstår. ;) Haha. Iallafall sen träffade jag ***** och det var himla trevligt och mysigt. :) Tack för en underbar kväll/ natt !
På lördagen mådde jag inte alls bara höll på och svimma och mådde allmänt dåligt. Tror det var pga gris sprutan! Nöff Nöff... Nej men Matilda mådde inte alls bra efter den :( Ack vad synd det var om henne ! :( Men nu mår hon bra ! :) Tuppen ! Söndagen var en ta det lugnt dag och plugga så klart, vad annars? Igår var det skola och sen så var det plugge. Asså jag gör typ inget annant än plugga tror du nog som läser nu. Men när man går teknik så är det mycket plugg. Ack ack ack. Men iallafall, på kvällen åkte jag och nästan hela min familj och såg på våran "fosters hund"s valpar. (bra staving och svenska där ;) mohaha ) Gosade en massa men min vovve. Nu har jag kommit på vad hon ska heta! :D Asta blir det ! ;) Nu tänker ni herre gud. Men då får ni göra de. För han som har valparna sa att Asta har namnsdag den dagen vi ska hämta valparna. Och när han sa det klick ! Så Asta heter hon från och med nu ! Och syrrans hund ska nog heta Takida. Bara för deras andra hund heter Wilmer X och det är ju ett band! :)

Asta ! :)

Asta ! :)



Tror det här var Takida :)

Idag hade vi cad det gick väl sådär. Hann och göra två olika fälgar till mig bil. Och tror vi ska vara klara nästa vecka? Undrar hur det ska gå till. Hade möte med alla tjejer på teknik, för vi ska ha en tjej kväll innan jul. Men herre gud vad många tjejer vi har blivit på norr nu då! :O Trevligt ! Sen hade vi religions prov. Det gick inte så bra. Men får skylla mig själv har inte pluggat så mycket som jag egentligen borde ha pluggat på det.
Sen hade vi ingen idrott! Underbart! Så jag och Matilda drog hem till henne och gick ut och gick med Isa. :) Det är jätte synd om Isa nu för hon har skadat ena tassen. :( Men hoppas hon blir bättre snart!
Sen drog vi in på stan och fikade på något musikcafé. Billigt och gott var det ! :) Kladkaka mums! :)
Sen gick vi runt och kolla på stan och köpte lite grejer, och jag köpte farsdagpresent. Det är ju på söndag så kom ihåg att köpa eller göra något till din pappa ! :)

Nej hu vilket långt inlägg! Hatar själv att läsa långa inlägg, men jag hoppas att ni överlever ! :)
Ha det !


"Don't bring flowers after I'm dead.
Save your givings for the living instead."
Så sant så !

Höll på att glömma! Nu har jag bytt stav i tungan. Helt underbart! :) Mycket skönare än den långaläknings staven.
Hoppas ni antecknar det här nu. ;) Haha

// Vic


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta valpar:) Oh jag fick inte följa med??:O :( <3

2009-11-03 @ 19:19:01
Postat av: Vic

nej för jag vet inte vem du är :P

2009-11-03 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0