Lalalala



Min älskling :) <3

Har varit vid Oliver som jag skrev. Lektionen gick sådär. Rätt jobbigt var det för jag har inte ridit lektion på evigheters evighet! Han var väldigt het i traven, men till slut så lyckades jag lugna ner honom. Kände mig lite stolt då eftersom jag kände mig rätt misslyckad resten av passet så. Ska snart äta sen blir det dans. Är taggad till noll för det! För det känns inte som torsdag idag... Men det blir säkert roligt. Kommer vara lika dålig som jag alltid är. haha. Tycker inte att koregrafierna är så roliga som dom var för några år sen. Då var dom super roliga och men längtade till nästa gång man fick dans. Men tiderna förändras så är det bara.
Puss på er!

// Vic


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra, man skall vara stolt över någonting man gjort varje dag!:) <3

2009-11-12 @ 19:14:38
Postat av: Vic

Ja då det är inte helt fel :)

2009-11-13 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0