Oh and your sweet and pretty face

Sitter med en kopp te i handen, en data i knäet just nu och lyssnar på bästa The Kooks. Dom är riktigt gryma! Jag försöker plugga lite men det går inge vidare! Religion är egentigen rätt lätt eftersom det är bara och läsa i boken och svara på frågorna med min hjärna orkar inte med det! Det är bara för jag är så trött och jag har inte fått  så många timmars sömn på två nätter! Jag är en sovoman, vet ens inte om det finns något som heter så men nu gör det iallafall! Jag älskar och sova för er som inte visste de. Men nog pratat om det. Imorgon är det ju bara en månda kvar till det är Jul Afton !! :D Längtar verkligen efter det, för det är ju så myssssssigt! Hoppas verkligen att det kommer lite snö tills dess. Nej nu ska jag försöka plugga något annat. Kanske ska göra lite på designen? Vi ska redovisa för någon kvinna från ett företag! :O Herre gud säger jag bara! Min idé är kass som bara den och jag är sämst på att förklara hur jag har tänkt och så. Men måste ändån göra klart den. 
 
Ha det bra!

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0