When the stars go blue

Sitter med min lilla bebis (Asta) i famnen nu. jag försöker mysa med henne men hon vill bara bitas! Haha är in valpar för söta och gulliga? Kan väl erkänna att jag inte har skrivit på ett tag men har värken haft tid eller ork.
Jag kan väl berätta lite kort för er som vill veta? Om det nu är någon? Just det ni får såååå gärna kommentera om ni vill! Man bli så glad när det är någon som har kommenterat. :)

Tisdags:  Gick i skolan som vanligt. Fast var knappt något i skolan. För jag och Matilda gav upp på Caden. Datorerna ville inte göra som vi ville. Så vi gick hem till henne för hon skulle hämta sina idrottskläder som hon hade glömt. Så vi var där ett tag och snacka och lekte med Isa! :) Sen drog vi till skolan igen och åt. Sen var det religion. Vi såg bara film och sen när vi hade sett klart den skulle vi egentligen göra klart frågorna men läraren sa att vi såg så trötta ut, så då fick vi sluta en halv timme tidigare. Det var skönt så jag och Matilda drog hem till henne igen, men innan så drog vi till Norrgatt (stavning?) och köpte varsin en kaka. Mums! Så vi gick hem till henne och åt våra goda kakor och drack te. Väldigt trevligt! :) Haha och Isa snodde min kaka.;) Lite gulligt faktiskt. :) Sen var det idrott. Vi gjorde inget speciellet, vi fick göra vad vi ville för vi hade betygsamtal. Jag ligegr på vg/mvg. Härligt! :) Så jag ska fortsätta göra som jag göra nu och då har jag ett mvg! :D Typ det  enda ämnet jag har chans till att få mvg. Jag mvgbarn ? haha nej!
Senare var det och träffa Asta och hem till Michaela och träffa Johanna så vi kunde bestämma inför onsdagen!

Onsdag: Vaknar av att jag har feber och jätte ont i halsen, så det vara bara att stanna hemma och vila. Eftersom vi skulle överraska Michaela som fyllde 18 år denna dag! Grattis i efterskott! :) Så med feber cykla jah hem till Michaela. Hon blev väldigt överraskad att jag kom så tidigt. Hon fick sina presenter och sen så satte jag och Johanna på henne en ögonbindel så hon inte kunde se något. Sen la vi henne i soffan. Och där började vi klä av henne. Hahaha. Hon började bli riktigt orolig vad vi skulle göra, jag och Johanna stod brevid och skratta så vi höll på att kissa på oss! Sen så fick vi på henne en Mimmi Pig kläning, svarta tajts, en vit convers sko och en svart stövel, två olika vantar och en orange mössa. Vacker blev hon verkligen! Bilder kommer ännu! :) Sen så satte vi henne på pakethållaren och började cykla ner mot busstationen. Hon hade ingen anning vart vi var. Och folk glode ut henne och skratta åt henne. Haha. Sen så tog vi bussen till Bingbyaffären. Busschaffören sa såhär:
- Är det inte lite tidigt för möhippa?
Jag ba: - Nej hon fyller 18!
Han ba: - Jaha grattis gumman!
Haha sen så tog han kort på henne! Riktigt rolig busschafför! Sen gick vi in till öster där folk glode ännu mer! Haha sen åkte vi bil hem och där väntade kompisar och fika! Hon blev glad iallafall och det var tur.:) Så Johanna vi lyckades göra hennes dag riktigt bra! :):)
Sen blev det mat och prata, sen hem i sängen var helt död och har nog aldrig varit så trött efter en fördelsedagskalas, med det var ju bara för pga febern.

Torsdag: Ännu sjuk så ingen skola. Var hemma och vilade och städade och gjorde rent för fiskarna!!! :O det var inte igår nej!

Fredag: Sthlm med syrran! :) På båten var det riktigt mycket folk. Så vi blev lite chockade vi trodde inte att det skulle vara så mycket folk. Men träffade Matilda och Amanda på båten så pratade lite med dom! :) Sen i sthlm så gick vi runt i affärer och åt mat på kungshallen, riktigt mysigt! :) Angelica köpte mycket, mammakläder och julklappar! :) Jag köpte två tröjor till mig själv och en julklapp. Haha jag pkte upp för att handla klart alla julklappar, men jag hittade inga kloka saker så då var det lika bra att skita i det. Men en rikigt lyckad dag med syrran. :) Sen på natten när vi kom hem väntade Asta hemma! :)

Lördag: Upp tidigt ut med Asta och sen iväg på barndansen! :) Där fick jag reda på att jag kanske ska hjälpa till i en annan grupp också i vår. Roligt! :) Sen var det hem och leka med Asta och sen rullade dagen bara på. Kommer inte ihåg vad jag gjorde? :P Fick reda på att en jag känner ska få barn i vår! :D riktigt, riktigt roligt tycker jag! :) Grattis! :)

Söndag: Första advent! Mys! Hem till min moster och äta mat. Gott! Och sen in på stan för att gå på julmarknade. Mys mys! Sen hem och fika och sen lägga sig i sängen helt död!

Måndag: Skolan. Gjorde ett prov som verkligen gick skit!! Hatar hans jävla prov!

Haha nu ligger Asta och drömemr brevid mig. Hon ligger och morrar. Gulligt :)

Nu ska jag inte skriva så mycket mer.

Ha det bra! :)

//Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0