Don't bring flowers after I'm dead

Helgen har bara rusat iväg även fast jag inte gjort så mycket. Igår sov jag riktigt länge det var skönt! Har inte haft sovmorgon på länge på en lördag, eftersom jag hjälper till med en barndansgrupp på lördag mornar.
Var en helt lyckad kväll igår ändån. Skulle ut till klinte men hann inte med bussen! :( Hatar att bussarna går så dåligt men men.
Glad att vi träffades igår kväll  fast vi typ "bråka" innan men det blev bra ändån :) Hihi.
Idag har jag bara pluggat och kört häst. Nu har jag gjort klart en och en halv uppgift. Underbart! Men har typ väldigt mycket plugg kvar. Men det går framåt!


// Vic

Imorn gäller det fo fan!! :O Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0