Hatarattkommapåenjävlarubrik!

Jag kan lika gärna erkänna att jag är inte bra på något. Då menar jag allvar. Jag brukade vara en bra vän som kom med bra råd. Men nu har jag slut på råd så nu är jag verkligen inte bra på något. Jag är inte duktig  i skolan, jag är inte smart, jag är inte bra på någon sport och jag är inte konstnärlig av mig. När jag ser mig i speglen så ser jag bara en person och inget annat. Jag ser inte den där söta och smala tjejen som fanns där förut. Jag ser ingen när jag kollar i speglen. Ni kanske jag tycker är smal, söt eller vacker eller vad fan som helst! Men jag tycker inte de! Så försök inte att övertala mig något för det funkar inte. För ni förstår inte. Ni kan säga att ni förstår men tyvärr så förstår ni inte ett dugg! Så ni kan glömma och kommentera det här inlägget för jag kommer inte svara på någon fråga eller något. Och nu kan glömma och fråga i det verkliga livet också för jag kommer bara igronera det.

Vi har inte alls känt varandra länge men jag kommer saknar dig något enormt när du flyttar. Det kommer bli så tomt utan dig på något konstigt sätt. Jag tycker om dig <3

// Vic

Kommentarer
Postat av: F

Nu blir jag orolig gumman, du tappar självkänslan... Du är ju allt man vill vara! Genomsnäll, klok, omtänksam, rolig, modig, social, drömtårtsproffs och det jag är mest avundsjuk på: att du är så orädd för att prova nya saker. Inte det minsta rädd för att göra bort dig, du vågar alltid bjuda på dig själv!

2009-10-28 @ 19:45:53
Postat av: M

Den som skrivit det, där! Har verkligen rätt!

2009-10-29 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0