I wanna do bad things with you

Det är redan torsdag idag. Nyss var det fredag och man sa " Äntligen är det lov! ", och nu är det bara tre dagar kvar av lovet !! :( Fast visst det dröjer inte länge tills det är jul lov som tur är. Fast snart måste man börja köpa julklappar! Hu säger jag. Det är alltid lika svårt att hitta grejer till folk, plus att man blir fattig ! :(
Imorn åker jag till Sthlm för mamma ska på någon utbildning, så jag och pappa följer med för att träffa hans släkt. Jag börjar ångra lite att jag sa att jag vill följa med för jag har så himla mycket plugg jag måste göra klart till nästa vecka. Men samtidigt ska det bli kul att träffa släkten!

Sitter just nu helt klar vaken och ser True Blood. Jag älskar verkligen den serien ! Fast ändån missar jag att se det varje onsdag. Men tur så kan man kolla på nätet. Och True Blood är hundra tusen gånger bättre än Twilight (stavning?) !
Jag ska försöka blogga under helgen om jag hinner!

Ha det bra!

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0