Is it still me that makes you sweat?

Halloj! Förlåt att jag inte skrivt på en evighets evighet ! Men det har varit fullt upp i skolan. Men massa läxor hit och dit ! Nu är det äntligen lov, underbart! Men det betyder inte att man är fri från plugg. Usch! Men bara fortsätta att le och se glad ut. Lovet kommer gå väldigt fort. Ska plugga en massa, försöka träffa kompisar, och nästa helg åker jag till Sthlm. Mamma ska på någon utbildning så då följer jag och pappa med för att hälsa på en massa släkt! :) Kul! Det var länge sen jag var i Täby kan jag säga! Ska bli skönt.
Var uppe i Sthlm i tisdags med design 2orna och 3orna. Det var rätt roligt. Båt resan upp var hemsk. Jag mådde så illa men det var nog bara för det var så tidigt. Mässan var sådär rolig, haha. Det var typ bara en massa dryga kostymnissar där! Fast det fanns en och annan snygg kille. ;) Efter mässan fick vi ungefär tre timmars fritid. Så jag och Matilda åkte hem till hennes syster och fikade. Väldigt god kladkaka måste jag säga! Och jag som ens inte gillar de. Sen drog vi in på stan och gick runt där. Hittat två tröjor och två koftor som behövs nu när det är kallt ute! Sen var det båtresa hem.


// Vic


2 dagar kvar! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0