Loneliness

Igår satt och som en tok och plugga för fult! Gjorde klart engelska projektet, plugga matte som en dåre och svenska! Sen så vaknar jag upp i morse och känner mig hängig och snorig. Mysigt va? Verkligen inte! Så det var bara att sjukänmäla sig. För det första har jag inte tid att vara sjuk. För det andra så hade jag ju två prov idag och en redovisning! Men får försöka göra dom någon annan dag. Och vara kan man bara inte bli helt frisk för!? Hösten då är man typ alltid sjuk. Många går runt och är småsjuka. Kan inte ni som är småsjuka kan inte ni stanna hemma ?! Så man kan få  bli frisk någon gång?
Jaja nu har jag gnällt färdigt.. Haha.

// Vic

Jag kommer verkligen sakna dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0