Täby

Sitter i Täby vid min faster och hennes man. Roligt att vara här men har en sån himla hem längtan! Men imorn natt åker vi hem. Och jag ser fram imot det men ändån inte för jag vet att jag har en massa arbeten som ska vara klart den här veckan som kommer.
Sitter och knarkar godis för jag har grymt ont i munnen. Blä! Visst jag borde inte äta om jag har ont i munnen men om jag äter så känner jag inte att jag har ont. Tror jag har ont i munnen bara för percingen håller på och läker. För jag dreglar typ hela tiden. Hahaha! Äckligt jag vet!

Nej ska nog gå och plugga lite matte. Har matte prov på onsdag!

Saknar er där hemma..

// Vic

Kommentarer
Postat av: emma

Vart har du taggit håll hän? :D

2009-10-24 @ 23:26:35
URL: http://metrobloggen.se/emmalarsson
Postat av: Vic

I tungan :D

2009-10-25 @ 00:17:59
Postat av: Michaela

Duglar, är ju ditt nya namn ;) KOm hem nu, saknar dig med! <3

2009-10-25 @ 08:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0