20 april

Fick sluta tidigare idag pga att vi har egen idrotts lektion. Man kan göra precis som man vill. Så då tänte jag rida lite senare idag, med plusklocka. Jag vill ha merän g så då måste man skriva fyslabb eller vad det heter. Jag hoppas verkligen att plusklockan funkar. För det brukar som aldrig göra annars. Då brukar plusen stå på 0, då är man ju rätt död ;)

Så mycket i skolan nu. Jag hatar det. Eftersom jag åker utomlands snart och då ska saker vara klart och nationella börja nästa torsdag. Hu hatar engelska nationella. För jag är inte så bra på engelska. Eller jag fattar nr folk pratar med mig och så men att skriva engelska är värre. Men det får gå som det går. Min lärare vet vad jag kan iallafall. Vilket är tur!


Jag saknar dig ! <3

/ Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0