You can make it feel so real

Sitter hemma helt ensam nu och har ingen aning när dom andra kommer hem:( Vill inte vara ensam. Jag går snart in i väggen eller något. Vi får bara mer och mer i skolan. Jag orkar inte!!!!!! Måste plugga ikväll men orkar inte. Vill bara lägga mig i min älsklingsfamn och se en film. Det var länges sen jag gjorde. Jag saknar dig älskling! Vi får aldrig träffas och umgås:( Jag vill att du följer med till Mallis!
Jag orkar ens inte skriva här men jag vill skriva ändån. För ju mer man skriver ju mer besökare får man! Och jag vill ju ha besökare så klart :)

Nu till något roligare! Min klass kompis tog körkort i tisdags och min kära kusin tog körkort igår!! :D Massa grattis till er!! :)

Hoppas att ni har det lugnare och skönare än vad jag har just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0