13/8

Jaha nu var man 18 år. Inget spec tycker jag :) Fick en massa pengar när jag fyllde år och dom köpte jag en data för:) så nu kanske, men bara kanske så kommer jag skriva mer inlägg. Jag fick två fina tavlor, och lite annat småttochgott :) På fredagen innan så blev jag kindnappad av Michaela, Matilda och Fredrika. Hämnden är ljuv ;) Dom satte på mig en massa "fina" och "stora" kläder. Alltså typ kläder i storlek 134 :) Sen fick jag åka barnvagn genom öster:) Pinsamt men jag såg ju inget som tur var :) Bilder kommer när jag fått dom. Och just ja jag åker till Egypten den 6/3 !! :) Så skönt :) Bokat och klart ! Nej nu ska jag kolla runt lite.


/ Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0