1

Jag heter Victoria, som ni vet. Jag är 18 år gammal och jag bor tillsammans med min pojkvän, mamma, pappa och våra två hundar och snart får jag och älskling hem våran hund. Jag går sista året på teknink i Visby. Jag har väldigt fullt upp med skolan, så det tar väldigt mycket tid i mitt liv, tyvärr. Tycker inte om att plugga egentligen. Jag har även en häst som jag delar med min mamma och så har jag en låne häst som jag tar hand om. Så jag brukar vara ute och rida och spendera mycket tid i stallet. Jag vet inte riktigt vad ni vill veta om mig. Men om ni undrar någon så är det bara att skriva till mig. :)

Det är är jag :P


Kommentarer
Postat av: angelica

Du glömde att skriva att du har två underbara systrar också :)

2010-12-22 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0