2

Oj min första kärlek. Det var nog en kille jag var tillsammans med 05/06. Oj vad tiden går. Vi var tillsammans i ca sju månader. Förhållandet var väl si så där. Vi behandlade väl inte varadra så jätte bra nu när man tänker efter men man lär sig av sina misstag. Jag tyckte om han jätte mycket då och "älskade" han jätte mycket. Men nu när jag verkligen har upplevt kärlek så var vi inte kära. Så egentligen är min första kärlek Paul. Man kan tycka och tänka vad man vill men jag vet inte vem av dom som är min första kärlek. Plus att vi var väldigt små vi var typ 13/14 så vi var väldigt omogna. Men jag ångrar inte att jag var tillsammans med honom. Ja vad mer ska jag skriva då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0