4 dagar kvar

Nu har det bara fyra dagar kvar! Och tiden bara flyger förbi! Imorn får vi hem lilla Hugo :) Så det blir att passa han mycket och sen ska jag träffa Fredrika, Michaela, fixa hemma och en massa annat små grej. Och just det jag jobbar ju på torsdag dag och kväll. Det är väldigt mycket att göra nu för på torsdag hinner jag inte göra så mycket som sagt.
Har ni också mycket att göra inför jul?
Det är sjuk att man fixa så mycket för bara en dag eller helg det beror på hur man firar. Och alla den mat som köps.
Jag är faktiskt lite spänd över vad jag ska få i julklapp. Haha visst är jag fånig? Men jag har inte direkt önskat mig något så det är därför jag är spänd över vad jag kommer få, för jag har ingen aning vad jag kommer få.
Imorn kommer min älskade pojkvän hem. :D
Jag saknar honom så himla mycket. Är ju van att träffa han varje dag.

En liten fråga till er läsare.
Vad tycker ni är roligt att läsa om på en blogg? :)

Här kommer lite suddiga bilder på hugo. Det är väldigt svårt att ta bild på en som aldrig sitter stil.

Hugo och hans mamma :)


En svart liten prick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0