Gott nytt år

Gott nytt år kära läsare! :) Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll, och ni som ska dricka ta det lugnt ! ;)
Jag och Paul var ute med hundarna för ett lite tag sen. Fy fan vad förbannad jag blir varje jävla nyårs afton!! MAN  FÅR INTE SKJUTA INNAN KL 24.00 !!! När ska ni förstå???????!! Tänk på alla djur! Dom är helt försvarslösa och fattar inte varför det skjuts över allt. Så istället för att köpa raker m.m köp djur vänliga saker som är betydligt finare och bättre. :)

Jag hoppas på att det nya året kommer vara mycket bättre, för det här året har varit otroligt jobbigt år. :( Det är många i familjen/släkten som har död. :( Så hoppas att det inte blir mer sånt nu!!!

Nu ska jag och Paul åka och tända för Asta. <3
Saknar henne så mycket :( <3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0