Julstök

Igår var jag ute och gick med Melwin och Busan ( våran hund). Gud vad mysigt det va!! Jag längtar som bara den tills det är min tur att få barn, alltså om några år.
Idag har jag och mamma handlat det mesta julmaten. Vad dyrt det är med mat när man tänker efter. Kött är svindyrt. Men mat måste man ha så det är väl därför dom kan ta så mycket betalt för en del matvaror.
Min mamma är så duktig hon lagar och fixar en massa. Själv sitter jag i soffan och orkar inte göra något. Haha. Fast jag lagde faktiskt maten ikväll :) Det blev en fläskfilegryta. Den blev god men man kan förbättra den så den blir ännu godare. :)
Min älskling ringde förut idag och dom hade varit i ett varuhus som hade 7 våningar med bara märken som Gucci, Prada m.m. Jag blev en smula avundsjuk där. Tänk att gå och få se alla dyra grejer,(som brukar vara fula:P) och alla dessa priser. Jag vill också till Milano!! Kanske vi åker dit i framtiden vem vet?

Imorn ska jag städa, städa bilen, åka ut med en massa saker till pauls pappa och så ska jag handla julklapp med Matilda. :)


Mys :)


Jag saknar dig något enormt mitt hjärta <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0