Kärlek

Jag har världens finaste älskling. Så säger nog alla som är kära. Men jag har verkligen det. Igår satt jag och kollade på Världens kanske sämsta pojkvänner ever. Jag blev så himla rörd när en kille som var en "tuffing" började gråta och be om förlåtelse. Det fick mig och tänka på hur bra jag och Paul har det nu. Att vi klarat allt på egen hand och hitta tillbaka tillvarandra. Vi behandlade varandra riktigt dåligt förut och bråkade jämt så vi bestämde oss att gå skillda vägar, som var grymt jobbigt. Och det var en pinna att inte få träffa han. Men vi hade väldigt lite kontakt under lite midre än ett år och sen började han skriva till mig igen. Jag sa direkt att jag ville inte ha han. Men efter ett tag så hade han visat mig att han hade mognat till och då sa jag du får bevisa för mig att jag är den enda tjejen i ditt liv och ta bort alla gammla jobbiga ex från din telefon och inte prata med dom. Och jag är glad att han gjorde det för det var ett stort steg för han att göra det. Men så bra som vi har det nu, det är helt underbart och jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går. Jag älskar dig helt enkelt Paul Christian Stenström!! <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0