Mycket snö

Så härligt med snö tycker jag.Och det kommer bara mer och mer. :) Visst allt ta mycket längre nu när det är så mycket snö, men det är så vackert. :)
Var och fikade med bästa Fredrika idag. :) Det var riktigt trevligt. :) Vi bestämde när vi ska på spa på jul lovet. :) Det ska bli riktigt härligt ! :)
Ikväll hade jag och Saba ridpremiär iskogen. Jag och mamma red ut när det var mörkt med saba och oliver. Det gick så mycket bättre än vad jag trodde. Visst det var lite läskigt tyckte hon men det är förståligt när det är mörkt och har aldrig ridit där förut. Men på vägen hem blev hon lite het och började trava. Men de flesta hästar brukar bli heta när man rider hemåt. Det har dom typ inbyggt :P
Nej nu måste jag sluta för älskling börjar snart och ska ha med sig datan

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0