Omogna sms

Ikväll fick jag ett sms från ett nr jag inte kände till och den skrev en sak som jag blev lite rädd över så mamma ringde upp det nr och skällde ut den. Och vem tror ni svarade då? Ja en ung kille så klart. Det var bara någon som skojade. Men sånt skojar man inte om. Tänk om det hade varit på riktigt då? Och hur fan kunde den få tag på mitt nr? Det står ju ens inte på mig. Men det roliga var att han blev lite rädd för vi hotade att polis anmäla honom så han bad om ursäkt och önskade en trevligt kväll och så. Haha. Och dum som han var hade han ju inte kontantkort så vi tog ju reda på direkt vem det var. Och det är ju rätt lätt när det är lilla Gotland det handlar om. Så om ni får något hot sms så ring och skäll ut om det inte hjälper så spara smset/smsen och sen polis anmäl det.


Hoppas ni har en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0