Pratande mage

Det är inte varje dag man har en pratande mage. Hoppas det försvinner snart för jag måste till skolan imorn. Skulle inte förvåna mig om jag åker på maginfluensa. Jag får det typ jämt känns det som. Men nog pratat om det idag är det två veckor till vi får hem Hugo :) Hugo är Astas hel bror fast ett år yngre. Jag vill egentligen vänta med hund men jag vill ha samma ras som  Asta va och från hennes föräldrar så jag hade inte val. För det här var sista kullen dom ska ha. För sen ska pappan kastreras. Så det är bara att passa på. Men det ska bli jätte mysigt. :) Ska försöka ta mycket bilder på honom.
Nu är det inte länge tills det är jul. Gud vad skönt !! Älskar julen :) Älskar mellandagarna där man bara kan ligga och slappa en massa och inte göra någonting. Fast jag kommer åka till sthlm två gånger på lovet. Först med kära Fredrika på spa !! Längtar så :) Och sen ska jag, älskling, Alexandra och Carolina upp och se på Disney On Ice. Ja jag vet att jag och Paul är lite för stora för det men det är så otroligt mysigt att gå på det. Och det är så härligt och se Alexandra så glad när hon ser på det. :) Mys mys!! :)
Nu har jag inte mycket julklappar kvar att köpa men jag har dom svåra kvar att köpa till! Vill köpa/göra något annorlunda iår till dom. Men vi får se vad det blir. :) Något ska jag nog hitta på.

Ni får ha en jätte bra kväll!! :)

// Vic



Friends stay side by side.
In life and death you’ve always stole my heart.
You’ll always mean so much to me it’s hard to believe this.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0