Kärlek, hat och tankar

Tänkar alla gånger jag har suttit vid denna dum burk! Har suttit hemma hela kvällen. Helt underbart ju! :) Fast lite depp blir man när man hör vad sina kompisar gör men jaja skit samma. :)

Har  skrivit i ordning ett CV nu som jag ska lämna på måndag eller tisdag. Hoppas jag får jobbet! :)
Har jobb men vill ha ett till. Vill jobba skiten ur mig i sommar så jag har pengar. Men man får se hur det blir.

Ska nog gå en lång prommis till snart. Väldigt skönt att gå själv med hundarna. Och det är knäppt tyst ute och ljust! Visst det kommer några ungdomar lite då och då men dom brukar inte vara så farligt. Måste även plugga. Har inte tid nu. tjohej!

I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0