Solsken

Igår gick jag upp tidigt för att åka med båten till Nynäshamn. Designarna skulle på på möbelmässa i Älvsjö. Det började med att Sussie våran lärare hade glömt alla biljetter! Båt biljetterna fixade vi genom datan men tågbiljetterna visste vi inte hur vi skulle fixa så vi samlade ihop alla som hade tågbiljetter i klassen så vi kunde komma till Älvsjö. Och det fixade sig sen fick vi köpa ny kort.  Och när vi var påväg till mässan så blv jag jätte varm och sen när jag kom in i där mässan var så höll jag på att svimma och sen till slut så börja jag bara gråta sådär och få ryckningar. Så Matilda tog mig under armen och Emelie ställde sig bakom mig ifall jag skulle ramla. Och läraren Malin sprang efter en vakt och tog sen mig också under armen. Sen så fick vi låna ett vil rum som jag kunde ligga och vila. Dom frågade gång på gång vad det var, me jag visste inte vad det var. Men sen när vi kom till rummet så kollade jag blodsockret och då såg jag att jag var låg. Så Malin sprang iväg och köpt godis till mig och Matilda stannade hos mig i min lilla fängelsehåla. Haha det såg verkligen ut som en liten cell i fängelset. Men efter att tag så gick vi runt och kollade på mässan. Sen blev det stan medn Matilda och Emelie. Det var stressigt men trevligt. :)

// Vic

Kommentarer
Postat av: freak

men shit.. det där lät ganska läskigt ju.. :/

2010-02-13 @ 14:04:38
URL: http://elinlawergren.blogg.se/
Postat av: Vic

Lite läskigt var det men det gick bra till slut :)

2010-02-27 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0