U think you know, but u don't...

Har precis kollat runt på en massa bloggar och har insett att det finns väldigt patetiska männsikor där ute. Det är helt sjukt tycker jag. Skriver sånt som ska låta så bra men det blir bara ett fjasko.. Visst alla har olika tankar och så men du kommer mycket längre om du skiter i vad alla andra tycker och tror på dig själv, och sluta spela någon du inte är. Visst jag själv har varit där kan jag säga, men alla föredrar den riktiga personen än ett skal. Men till slut så lär man sig att vara sig själv. Det kan tid och det kan vara grymt jobbigt. Men det lönar sig i sluta ändan. För om du har en roll och inte är dig själv kan du förlora så otroligt många vänner och viktiga personer runt om dig, det är inte värt det! Man ska inte heller ta förgivet att man alltid kommer ha folk runt om sig om man inte hör av sig och så. Men ibland så måste man bara får vara själv. Visst det kan ta lång tid men så är det. Jag är själv sån att jag måste få vara med mig själv. Och det kan ta sin tid men det betyder inte att jag inte bryr mig om mina vänner, för jag finns ju fortfarande här om det är något eller om det har hänt något. Och jag har koll på mina vänner också mer än vad dom tror och vet. jag har alltid varit en sån som har koll på folk fast dom inte vet det. Har varit sån sen jag var liten, har det i blodet liksom. Fast vet inte från vem bara?
Nu låter det som att jag bestämmer hur ni ska vara men det var inte menat så utan det här var bara ett bra ämne att skriva om tyckte jag. Och så skriver jag ju ett inlägg för en gång skull! För jag skriver oftast inte för jag vet inte vad jag ska skriva, men nu kommer orden hela tiden. Det är en rätt skön känlsa faktiskt. Tänk om man skulle ha den hela tiden. Hade varit bra men kanske lite tråkigt i slut ändan....

Om det är någon som läser min blogg som kan göra en snygg design till min blogg kan ni väl säga till? Hade vart väldigt snällt och underbart ! :):)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Bra skrivet! ;) Kolla med JOhanna vetja! ;) <3

2010-02-07 @ 13:59:37
URL: http://stuxgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan säkert fixa till den om du inte får tag i nån annan :) <3

2010-02-07 @ 19:48:54
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0