19/7

I lördags var det 3 veckor till min födelsedag. Kul men jag vill hellre bli yngre faktiskt. Vågar inte bli vuxen faktiskt. Det var ett härligt åsk väder i lördags. Det regnade som bara den och det åskade så strömen gick två gånger. Mysigt! Men det var jobbigt när vi stod och lagade mat mitt uppe i allt. Men det löste sig till slut. Idag har jag jobbat som vanligt och sen var jag med Michaela och Matilda ett tag och sen var det teori. Nu är teori till körkortet slut. skönt ! Men iallafall jag har tänkt att jag ska köpa en bok som jag kan ha som en "dagbok" och ha den som en blogg och sen skriva över allt här när jag har tid. Eftersom jag inte sitter så mycket vid datan nu. Tycker ni det är en bra idé? Skriv vad ni  tycker :)

/ Victoria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0